• پنل شستی
              شیشه ای تاچ (لمسی)
              کابین آسانسور

            • نل شستی دو متری روکار داخل کابین آسانسور با محدود کننده اثر انگشتی و نمایشگر تاچ 7 اینچی رنگی و نشانگر 9 اینچ رنگی - سری CATRINA TFT TOUCH - شرکت نوین کیا تک

این پنل شیشه ای تاچلس (غیر لمسی) پیشنهاد ما برای ویلا ها و ساختمان های سوپر لوکس، ادارات، سازمانها، مجتمع های تجاری، شرکت ها، بیمارستان ها و هتل ها می باشد.
نمایشگر ۲۲ اینچی رنگی با نوری درخشان، در ساختمان های سوپر لوکس چشم هر مسافر آسانسوری را بخود خیره می کند و در ساختمان های های ادارای تجاری باتوجه اندازه بزرگ آن، محل تبلیغ مناسبی برای کالاها، محصولات و خدمات آن سازمان و یا مرکز تجاری می باشد. ویژگی منحصر بفرد اتصال به شبکه، امکان تغییر فایل های صوت، تصویر و ویدئو های داخل آن را در بستر شبکه وایرلس یا باسیم از سایر فضا های ساختمان (مانند اتاق تاسیسات یا سرور و ...) فراهم می آورد. از طرفی اتصال آن به اینترنت، امکان نمایش آخرین اخبار منتشر شده در دنیا را با درج ساعت و تاریخ انتشار خبر فراهم می آرود. ضمن اینکه نمایش آب و هوا بر اساس موقعیت جغرافیایی توجه هر بیینده ای را بخود معطوف می کند. درج عنوان طبقات در کنار شماره طبقه در نمایشگر بصورت فارسی، عربی و یا لاتین با هدف راهنمایی مسافران آسانسور پتانسل این را دارد که علاوه بر جلوگیری و سر گردانی افراد، از استهلاک و هزینه های تعمیرات و نگهداری و انرژی بکاهد. نمایش ساعت و تاریخ میلادی شمسی، قمری یا میلادی از سایر امکانات این نمایشگر خاص است. جالبتر اینکه تم گرافیکی و برخی از ویژگی های فنی این نمایشگر می تواند بر اساس سفارش کارفرما توسط متخصصان شرکت نوین کیا تک، سفارشی سازی شده تا هر چه بیشتر با ساختمان و محل نصب آن هارمونی و هماهنگی داشته باشد.



نمایشگر 22 اینچی با قابلیت نمایش ویدئو، عکس و موزیک - اتصال به شبکه و اینترنت - نمایش آب و هوا و نام شهر - نمایش آخرین اخبار از خبرگزاری های بین المللی - نمایش عناوین طبقات



در زیر نمایشگر و فاصله آن با کلید های تاچلس طبقات، می توان تلفن تاچی را پیاده کرد که بجهت استاندارد برای آسانسور های کششی الزامی است. برای مشاهده این تلفن، با یا بدون سیستم کدینگ طبقات و ریموت میهمان می توانید به محصولات پایین تر در این صفحه مراجعه فرمایید که ویژگی های خاصی را پنل شستی می افزاید.
اما برگ برنده دیگر این پنل شستی، وجود کلید های تاچلس منحصر به فرد آن است. به ترتیبی که بر خلاف روش های آماتوری ارائه شده توسط سایر تولید کننده گان (مانند کلید های سوراخ دار و یا کلید های فلزی یا ظاهر مکانیکال اما تاچلس)، ما سالهاست کلید هایی تاچلس (بدون لمس) و بازرداری (دارای بیپ صوتی) را ارائه می کنیم که پشت شیشه پنل قرار می گیرند و ظاهر یک دست شیشه را تغییری نمی دهند. همچنین طرح های متفاوت و بروزتری بجای گرد و یا چهارگوش ساده نیز می توانند داشته باشند. نور یک دست و درخشان این کلید ها، فونت درشت و خوانا از دیگر ویژگی های ظاهری این کلید هاست. این کلید ها که با نزدیک شدن انگشت، صدای Beep تولید می کنند، نیازی به لمس ندارند و با فراگیری کرونا بسیار مورد استقبال قرار گرفت به ترتیبی که مطلقا نمونه خارجی و داخلی با این ویژگی ها ندارند. عدم لمس شیشه، زیبایی و ثبات ظاهری در طول زمان شیشه نسبت به استیل، نظافت راحت و موثر شیشه نسبت به استیل، ضخامت ۶ میلیمتری شیشه نسبت به استیل ۱.۵ میلیمتری و درب لولایی سازه آن مزایا و زیبایی کابین را در طول زمان حفظ می کند.
در زیر کلید ها از سیستم محدود کننده تردد NFC استفاده شده است که می توان محدودیت تردد را هر کلید دلخواهی روی پنل شستی اعمال کرد. به ترتیبی که مسافر آسانسور بجای زدن رمز یا نشان دادن تگ کارتی یا جاسوئیچی می تواند گوشی تلفن همراه دارای سیستم NFC را به پنل نزدیک کند و اجازه تردد به طبقه مورد نظر را داشته باشد. البته سیستم NFC پیاده شده روی این پنل شستی قابلیت تشخیص تگ های مایفر (کارت و جاسوئیچی) مترو و اتوبوس را نیز دارد و می توان برای تردد از آنها نیز استفاده کرد.
همچنین برای تردد میهمان، همراه این پنل شستی کابین آسانسور، به تعداد واحد های مسکونی، یک ریموت کنترل رادیویی، برد بلند، ارائه می شود که با مراجعه میهمان، ساکنین ساختمان بدون نیاز به گفتن رمز توقف خود، از بالا، دکمه توقف خود را برای مدت زمان معینی مثلا ۳۰ ثانیه آزاد می کنند تا میهمان بتواند فقط و فقط به طبقه آنها مراجعه کند و تردد سایر طبقات برای آن محدود است.

ریموت کنترل رادیویی تردد میهمان آسانسور

این ریموت کنترل دارای ۴ دکمه است که ۳ دکمه آن عملکرد دارد.
دکمه A برای آزاد کردن توقف جهت تردد میهمان
دکمه B برای محدود کردن (قفل کردن توقف) سریع، در صورت پشیمان شدن از آزاد کردن توقف، یا احساس خطر و یا هر دلیل دیگر
دکمه C برای ارسال کابین به طبقه همکف (ورودی ساختمان) جهت استقبال از میهمان

این زمان ۳۰ ثانیه زمان پیش فرض بوده و توسط اپراتور قابل تغییر است.
ضمنا برای ساختمان های که دارای لابیمن هستند می توان بجای ارائه یک ریموت کنترل به هر واحد، فقط یک ریموت مانند تصویر زیر، به ازای هر آسانسور به لابیمن داد تا برای میهمان و مراجع کنندگان از راه دور، توقف مربوطه را آزاد نماید.

ریموت کنترل رادیویی لابیمن برای تردد میهمانان آسانسور

در ادامه باید خطر نشان کرد که شیشه این پنل شستی را می توان در رنگ های مشکی، سفید، نقره ای، طلایی، مسی و ... ارائه نمود.