• پنل شستیشیشه ای تاچ (لمسی)کابین آسانسور

            • نل شستی دو متری روکار داخل کابین آسانسور با محدود کننده اثر انگشتی و نمایشگر تاچ 7 اینچی رنگی و نشانگر 9 اینچ رنگی - سری CATRINA TFT TOUCH - شرکت نوین کیا تک

  • نمایشگر LCD رنگی عمودی ۱۰.۱ اینچی آسانسور 
    ۱۰ آلبومی 
    با ریموت کنترل

  • توضیحات بیشتر

اگر به دنبال پنلی زیبا و مدرن برای ساختمان مسکونی، تجاری و یا ویلای خود هستید، این پنل شستی غیر لمسی (تاچلس) مناسب ترین گزینه شما می باشد. نمایشگر رنگی ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ که بصورت عمودی در این پنل شستی تعبیه شده زیبایی این پنل رو دو صد چندان کرده است. این نمایشگر رنگی قابلیت اتصال فلش USB دارد که روی آن ده فولدر (آلبوم) از تصاویر موضوعی و مناسبتی قابل تغییر در نظر گرفته شده است. مانند تصاویر مربوط به طبیعت، حیوانات، ورزش، عید نوروز، محرم و ... که کاربر می تواند بدون باز کردن پنل شستی، فقط و فقط با ریموت کنترل همراه آن در هر مناسبت بطور دلخواه، موضوع تصاویر نمایشی این نمایشگر را تغییر دهد. همچنین با توجه به اینکه این پنل شستی دارای درب لولایی (با دو قفل) است، کاربر می تواند براحتی با داشتن کلید ها، درب آن را باز کرده و محتویات فلش USB را متناسب نیاز خود تغییر دهد. این گزینه برای ساختمان هایی که می خواهند از نمایشگر پنل شستی برای تبلیغات استفاده کنند مزیتی مهم بحساب می آید.
نمایشگر این پنل، قابلیت مهم دیگری نیز دارد که می تواند در زیر نام طبقات، عنوان یا کاربری آن را بصورت فارسی، عربی یا لاتین نمایش دهد که برای ساختمان های تجاری بسیار کاربردی و مهم است.

از نمایشگر که عبور کنیم، تلفن تاچ زیبایی و یکپارچه در این پنل تعبیه شده که فقط یک سوراخ برای میکروفن آن روی پنل وجود دارد و بلندگوی آن روی سقف کابین تعبیه می گردد و صدای رسا و شفافی دارد. سایر تولید کنندگان پنل شستی، از روش های آماتوری، غیر همگون و با ایجاد ۶ سوراخ روی شیشه، برای پیاده سازی تلفن استفاده می کنند که زیبایی محصول و فضای کابین را بشدت می کاهد.

این تلفن علاوه بر این، یک سیستم کدینگ یکپارچه با خود را نیز دارد که می توان با آن برای هر طبقه (توقف آسانسور) یک رمز (سه/چهار رقمی) منحصر بفرد گذاشت. به ترتیبی که برای ساختمان تک واحدی (در هر طبقه)، هر واحد رمز مخصوص به خود را دارد و هر گاه و تا هر زمان که بخواهد می تواند مستقل از سایر طبقات، با استفاده از دکمه چرخدنده، رمز خود را بر دارد و تردد آزاد و نامحدود داشته باشد. ضمنا تغییر رمز نیز با استفاده از همین دکمه و راهنمای فارسی همراه این پنل، براحتی و بدون نیاز به اپراتور آسانسور، توسط هر واحد امکان پذیر است.

ویژگی منحصر به فرد دیگری که این پنل شستی دارد، سیستم تردد میهمان آن است. همراه این پنل شستی، به تعداد واحد های مسکونی، یک ریموت کنترل رادیویی، برد بلند، ارائه می شود که با مراجعه میهمان، ساکنین ساختمان بدون نیاز به گفتن رمز توقف خود، از بالا، دکمه توقف خود را برای مدت زمان معینی مثلا ۳۰ ثانیه آزاد می کنند تا میهمان بتواند فقط و فقط به طبقه آنها مراجعه کند و تردد سایر طبقات برای آن محدود است.


این ریموت کنترل دارای ۴ دکمه است که ۳ دکمه آن عملکرد دارد:


دکمه A برای آزاد کردن توقف جهت تردد میهمان (بمدت زمان ۳۰ ثانیه یا هر زمان دلخواه دیگر)
دکمه B برای محدود کردن (قفل کردن توقف) سریع، در صورت پشیمان شدن از آزاد کردن توقف، یا احساس خطر و یا هر دلیل دیگر
دکمه C برای ارسال کابین به طبقه همکف (ورودی ساختمان) جهت استقبال از میهمان

 

  • سیستم کنترل تردد تک و هشت خروجی
    میهمان آسانسور
    مبتنی بر ریموت کنترل رادیویی

  • توضیحات بیشتر

سیستم کدینگ با رمز مجزا برای هر توقف و این سیستم میهمان، پکیچ کامل امنیتی را برای آسانسور شما به ارمغان می آورد که منحصر به مجموعه نوین کیا است. براحتی با یک تحقیق ساده می توانید کاملا دریابید که با وجود نصب سیستم های امنیتی و هوشمند سازی گران قیمت وارادتی و یا داخلی، هرگز آسانسور امن با کاربری ساده مانند این محصول ما نخواهید داشت.
نکته جالبتر اینکه برای ساختمان های که دارای لابیمن هستند می توان بجای ارائه یک ریموت به هر واحد، فقط یک ریموت مانند تصویر زیر، به ازای هر آسانسور به لابیمن داد تا برای میهمان و مراجع کنندگان از راه دور، توقف مربوطه را بصورت زمان دار، آزاد نماید.

  • سیستم کنترل تردد ۸ خروجی 
    میهمان آسانسور مبتنی بر 
    ریموت کنترل رادیویی مخصوص لابیمن یا نگهبان

  • توضیحات بیشتر

اما برگ برنده دیگر این پنل شستی، وجود کلید های تاچلس منحصر به فرد آن است. به ترتیبی که بر خلاف روش های آماتوری ارائه شده توسط سایر تولید کننده گان (مانند کلید های سوراخ دار و یا کلید های فلزی یا ظاهر مکانیکال اما تاچلس)، ما سالهاست کلید هایی تاچلس (بدون لمس) و بازرداری (دارای بیپ صوتی) را ارائه می کنیم که پشت شیشه پنل قرار می گیرند و ظاهر یک دست شیشه را تغییری نمی دهند. همچنین طرح های متفاوت و بروز تری بجای گرد و یا چهارگوش ساده نیز می توانند داشته باشند. نور یک دست و درخشان این کلید ها، فونت درشت و خوانا از دیگر ویژگی های ظاهری این کلید هاست. این کلید ها که با نزدیک شدن انگشت، صدای Beep تولید می کنند، نیازی به لمس ندارند و با فراگیری کرونا بسیار مورد استقبال قرار گرفتند به ترتیبی که مطلقا نمونه مشابه خارجی و داخلی با این ویژگی ها ندارند. عدم لمس شیشه، زیبایی و ثبات ظاهری در طول زمان شیشه نسبت به استیل، نظافت راحت و موثر شیشه نسبت به استیل، ضخامت ۶ میلیمتری شیشه نسبت به استیل ۱.۵ میلیمتری و درب لولایی سازه آن مزایا و زیبایی کابین را در طول زمان حفظ می کند.


در ادامه برای پنل شستی طبقه، ست با این پنل شستی، چندین گزینه را می توان ارائه نمود. اما پیشنهاد ویژه ما پنل طبقه توکار پنل زیر می باشد.

  • پنل شستی توکار طبقه آسانسور سری FT
    با نمایشگر ریزشی
    و کلید تاچ یا تاچلس

  • توضیحات بیشتر


اگر ناگزیر به استفاده از پنل طبقه روکار هستید پیشنهاد ما پنل طبقه زیر می باشد.

  • پنل شستی روکار طبقه آسانسور سری PT
    با نمایشگر ریزشی
    و کلید تاچ یا تاچلس

  • توضیحات بیشتر


برای مشاهده سایر پنل های شستی طبقه آسانسور اینجا کلیک کنید.