• پنل شستی شیشه ای تاچ کابین آسانسور
    با نمایشگر LCD رنگی ۱۰ اینچی تبلیغاتی
    و نمایشگر LCD لاتیس سگمنتی آبی - سفید
    به همراه تلفن تاچ  و راهنمای (عنوان) طبقات

  • نمایشگر تبلیغاتی LCD رنگی ۸ اینچی 
    با قابلیت نمایش ویدئو، عکس و پخش موزیک 
    پشتبانی از حالت استندبای جهت افزایش طول عمر نمایشگر

  • توضیحات بیشتر
  • نمایشگر LCD سگمنتی (لاتیس) افقی 
    ۵.۵ اینچی آبی - سفید
    کابین یا سردربی آسانسور 

  • توضیحات بیشتر
  • پیاده سازی انواع طرح های تبلیغاتی تزئینی روی پنل شستی کابین آسانسور

طراحان و مهندسان شرکت نوین کیا تک، بنا بر نیاز برخی از مشتریان، پنلی مدرن و بروز طراحی کردند تا برای آسانسور های اماکن مذهبی مناسب باشد. این پنل شستی دارای نمایشگر فتوفریم ۸ اینچی با قابلیت نمایش ویدئو، موزیک و عکس است که حاوی تعداد زیادی فایل صوتی و تصویری مذهبی می باشد. ضمنا چون آسانسورهای اماکن مذهبی معمولا بسیار پر ترافیک هستند کلیدهای غیر لمسی و مکانیکی طول عمر چندانی ندارند و استیل پنل شستی نیز عمر نخواهد کرد، این پنل بر پایه شیشه سکوریت و کلید لمسی طراحی گردید تا طول عمر بسیار بالا و استهلاک ناچیزی داشته باشد. از طرفی مطابق با استاندارد های جدید آسانسور، این پنل به تلفن تاچ نیز مجهز شد. میزان صدای تلفن طراحی شده برای این پنل بلند و واضح در نظر گرفته شد. همچنین در پایین پنل شستی آیه ای از قرآن مجید به عنوان نور پردازی در نظر گرفته شد تا هماهنگی هر چه بیشتر با فضای مذهبی داخل ساختمان نیز تامین گردد. برای طبقات عمومی این ساختمان نیز، عنوان طبقه نیز در کنار کلید مربوط به آن طبقه پیاده سازی شده است تا کاربران استفاده کننده از آسانسور بتوانند مستقیما به طبقه مقصد خود برود و از هزینه استهلاک مادی و زمانی آسانسور کاسته شود. آنچه جالب توجه است اینکه برخلاف نمونه های موجود در بازار این نوع راهنمای طبقات در محصولات مشابه داخلی و خارجی که همیشه با یک رنگ سفید روشن هستند، عناوین مربوط به هر کلید با تغییر رنگ آن کلید از سفید به آبی و بالعکس تغییر می کنند.


مشخصات فنی

بدنه

شیشه سکوریت ۶ میلیمتری تقویت شده با ورق استیل ۱ میلیمتری

نصب

توکار با درب لولایی - چفتی یا با ۶ پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

ضخامت ۶ میلیمتر شیشه سکوریت + ۱ میلیمتر استیل پشت شیشه + ۴ سانتیمتر قاب گالوانیزه

رنگ

شیشه نقره ای، مشکی، طوسی، سفید، فیروزه ای، کرم، طلایی، مسی و ...

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع کلیدهای تاچ (لمسی) و تاچلس (غیر لمسی) در انواع طرح و رنگ

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد و رنگ استیل، نوع کلید (چهارگوش یا گرد)، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.