• پنل استیل نقره ای نمایشگر تبلیغاتی آسانسورمبتنی بر نمایشگر ۱۰ اینچی با قابلیت نمایش ۱۰ آلبوم از تصاویر، دارای ریموت کنترل IR، فلش (کارت حافظه) و حالت استند بای

شــرکت نوین کیا تک، نوع دیگری از پنــل های منحصر بفرد تبلیغاتی آســـانسور را طراحی و تولید می نماید که صــرفا قابلیت نمــایش عکـس را دارند و امـکان پخـش موزیک و تصـــویر را ندارد. اما بدلیـل وجود ۱۰ آلبـوم از تصاویر موضـــوعی در حــافظه (uSD یا USB) و یک ریموت کنترل همراه دســتگاه گزینه بسـیار منـاسبی برای تبلیغاتی در فضای آسانسور می باشند. زیرا که مدیر می تواند بدون نیاز به باز کردن پنل شستی با یک ریموت کنترل تصــاویر تبلیغاتی یا مناسبتی از پیش آمده شده ای را بصورت Slide Show نمایش دهد. درون هر یک از این فولدرها چند ده تصویر قرار دارد و مدیر یا اپراتور می تواند براحتی تصاویر هر فولـدر را بر اســاس نیاز خود تغییر دهد. این ویژگی ها امکان تبلیغات مناسبتی را در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، شرکت ها، سازمانها فراهم می آرود.


تصاویر از پیش آماده درون فولدر های این نمایشگر به ترتیب زیر است:


۰- طبیعت
۱- حیات وحش
۲- ورزشی
۳- عید نوروز
۴- دهه فجر
۵- دفاع مقدس
۶- ماه رمضان
۷- دهه کرامت
۸- محرم
۹- ایام فاطمیه

یکـی از پنــل های تبلیغاتی که برای آســانسور های کوچک و متوســط منـاسب است، می توانند مبتنی بر LCD های رنـگی ۷، ۸، ۹، ۱۰ یا ۱۵ اینچ طراحــی و تولیــد گردند. این نمایشــگرها چون حالت استندبای دارد در مــواقع بیــکاری آسانسور به حالت Standby می رود و بک لایت LCD کم نور می گردد. بنابراین عمر آن برای مدت بسـیار طولانی تضمین مـی گردد و شــرکت نوین کیا تک به طراحـی اصـــولی این محصول را ۵ سال گارانتــی می نماید. این پنل های نمایشگر می توانند بصورت عمودی و افقی سفارش داده شوند و بصورت روکار یا توکار نصب گردند.