• سیستم کنترل تردد و احضار از راه دور کابین آسانسور مبتنی بر ساعت هوشمند SW101

در کنار سیستم عامل های Windows، Android، iOS یکی از مشهورترین سیستم عامل ها، سیستم عامل تایزن (Tizen) می باشد که شرکت سامسونگ از آن در تلویزیون ها و انواع گجت های خود بصورت گسترده استفاده می نماید.
شـــرکت نوین کیا تک، به عنوان پیشرو در این عرصه و با بهــره گیری از دانش روز دنیا، اقدام به طراحــی سیستم های محدود کننده تردد و احضــار کابین مبتنی بر سیستم عامل تایزن (Tizen) و ســاعت های هوشمند ســامسونگ نموده است. به ترتیبی که استفــاده کننده گان آســانسور قبل از ســوار شدن به آســانسور و حضــور جلوی درب آن می توانند به راحتی کابین آسـانسور را به طبقه خود احضــار نمایند. این ویژگی معمولا در آســانسور های هیدرولیک که اسـاسا کند می باشند قابلیت کاربــردی مهمی محسوب می گردد. خصوصا در ساختمان هایی که دوبلکس یا تریبلکس هستند و از آسانسور هوم لیفت هیدرولیک بهره می برند، افــراد می توانند قبل از سوار شدن، در حالی که روی کاناپه خود لم داده براحتی آسانسور را به طبقه خود احضار نمایند و نیازی به حضور در جلوی درب آسانسور و فشار دادن کلید احضار و انتظار کسل کننده نخواهد بود.
یکی دیگر از کاربری های سیستم های کنترل تردد مبتنی بر ساعت هوشمند، غیر فعال کردن دکمه احضار توقف ها برای جلوگیری از استفاده نامحدود افراد می باشد. بترتیبی که صاحبان آسانسور می توانند پس از خروج از منزل، دکمه توقف مربوط به خود را قفل کرده تا سایرین نتوانند در طبقه آنها توقف نمایند. این قابلیت معمولا در ساختمان های تک واحدی با پاگرد اختصاصی بسیار مهم و کابردی می باشد.