• تجهیز پنل شستی کابین آسانسور
    سیستم کنترل تردد مبتنی بر NFC موبایل،
    کارت مترو، اتوبوس، تگ جاسوئیچی

  • گوشی موبایل یا کارت مترو و اتوبوس بجای تگ های جاسوئیچی یا کارتی تردد

این پنل شیشه ای تاچلس (غیر لمسی) پیشنهاد ما برای ویلا ها و ساختمان های سوپر لوکس، ادارات، سازمانها، مجتمع های تجاری، شرکت ها، بیمارستان ها و هتل ها می باشد.
نمایشگر ۲۲ اینچی رنگی با نوری درخشان، در ساختمان های لوکس چشم هر مسافر آسانسوری را بخود خیره می کند و در ساختمان های ادارای تجاری با توجه اندازه بزرگ آن، محل تبلیغ مناسبی برای کالاها، محصولات و خدمـات آن سازمان و یا مرکـز تجاری می باشد. ویژگی منحصـر بفـرد اتصـال به شبکه، امـکان تغییر فایل های صوت، تصویر و ویدئو های داخل آن را در بسـتر شبکه وایرلـس یا با سیم از سـایر فضا های ســاختمان (مانند اتاق تاسیسـات یا سـرور و ...) فراهم می آورد. از طرفی اتصــال آن به اینترنت، امـکان نمایش آخرین اخبار منتشـر شده در دنیـا را با درج سـاعت و تاریخ انتشار خبر فراهم می آرود. ضمـن اینـکه نمایش آب و هوا بر اسـاس موقعیت جغرافیایی توجه هر بیینده ای را بخـود معطوف می کند. درج عنوان طبقات در کنار شـماره طبقه در نمایشـگر بصورت فارسـی، عربی و یا لاتیـن با هدف راهنـمایی مسـافران آسانسور پتانسیل این را دارد که علاوه بر جلوگیری از سر گردانی افراد، از استهلاک و هزینه های تعمیرات و نگهداری و انرژی بکاهد. نمایش سـاعت و تاریخ میلادی شمسی، قمری یا میلادی از سایر امکانات این نمایشـگر خاص است. جالبتر اینکه تم گرافیـکی و برخی از ویژگی های فنی این نمایشـگر می تواند بر اساس سفارش کارفرمـا توسـط متخصصان شــرکت نوین کیا تک، سفارشی سازی شده تا هر چه بیشتر با ساختمان و محل نصب آن هارمونی و هماهنگی داشته باشد.


در زیر نمایشگر و فاصله آن با کلید های تاچلس طبقات، می توان تلفن تاچی را پیاده کرد که بجهت استاندارد برای آسانسور های کششی الزامی است.
امـا برگ برنـده دیگر این پنـل شستی، وجود کلیـد های تاچلـس منحصـر به فرد آن اســت. به ترتیبی که بر خـلاف روش های آماتــوری ارائه شده توسـط سایر تولیـد کننده گان (مانند کلید های سوراخ دار و یا کلید های فلزی با ظاهر مکانیـکال اما تاچلس)، ما سالهاسـت کلید هایی تاچلس (بدون لمس) و بازرداری (دارای بیپ صوتی) را ارائه می کنیـم که پشـت شیشه پنل قرار می گیرند و ظاهر یک دسـت شیشه را تغییری نمی دهند. همچنین طرح های متفاوت و بروزتری بجـای گرد و یا چهـارگوش ساده نیز می توانند داشته باشند. نور یک دست و درخشـان این کلید ها، فونت درشـت و خوانا از دیگر ویژگی های ظاهری این کلید هاست. این کلید ها که با نزدیک شدن انگشـت، صـدای Beep تولید می کننـد، نیازی به لمس ندارند و با فراگیــری کرونا بسیار مورد اسـتقبال قرار گـرفت به ترتیبی که مطلقا نمونه مشـابه خارجی و داخـلی با این ویژگــی ها ندارند. عـدم لمس شیشه، زیبـایی و ثبات ظاهـری شیشه نسبت به استیل، نظـافت راحت و موثر شیشه نسبت به استیل، ضخامت ۶ میلیمتری شیشه نسبت به استیل ۱.۵ میلیمتری و درب لولایی سازه آن، زیبایی کابین را در طول زمان حفظ می کند.


در زیر کلیــد ها از سیستم محــدود کننده تردد NFC استفاده شــده است که می توان محـدودیت تردد را برای هر کلید دلخواهـی روی پنل شستی اعمـال کرد. به ترتیبی که مسافر آسانسور بجای زدن رمز یا نشان دادن تگ کارتی یا جاسوئیچی می تواند گوشی تلفن همراه دارای سیستم NFC را به پنل نزدیک کند و اجازه تردد به طبقه مورد نظر را داشته باشد. البته سیستم NFC پیــاده شده روی این پنل شستی قابلیت تشخیص تگ های مایفر (کارت و جاســوئیچی) مترو و اتوبوس را نیز دارد که می توان برای تردد از آنها نیز استفاده کرد.


همچنین برای تردد میهمان، همراه این پنل شستی، به تعداد واحد های مسـکونی، ریموت کنترل رادیویی برد بلند، ارائه می شود که با مراجعه میهمان، سـاکنین ساختمان بدون نیاز به گفتن رمز توقف خود، از داخل واحد، دکمه توقف خود را برای مدت زمان معینی مثلا ۳۰ ثانیه آزاد می کنند تا میهمان بتواند فقط و فقط به طبقه آنها مراجعه کند و تردد سایر طبقات برای آن محدود است.
این ریموت کنترل دارای ۴ دکمه است که ۳ دکمه آن عملکرد دارد.


- دکمه A: برای آزاد کردن توقف جهت تردد میهمان
- دکمه B: برای محدود کردن (قفل کردن توقف) سریع، در صورت پشیمان شدن از آزاد کردن توقف، یا احساس خطر و یا هر دلیل دیگر
- دکمه C: برای ارسال کابین به طبقه همکف (ورودی ساختمان) جهت استقبال از میهمان


این زمان ۳۰ ثانیه پیش فرض می باشد که توسط اپراتور قابل تغییر است.
ضمنا برای سـاختمان های که دارای لابیمن هستند می توان بجای ارائـه یک ریموت کنتـرل به هر واحد، فقط یک ریموت، به ازای هر آسـانسور به لابیمن داد تا برای میهمــان و مراجع کنندگان از راه دور، توقف مربوطه را آزاد نماید.