• تجهز پنل شستی کابین به 
    سیستم جامع کنترل و ثبت تردد 
    مبتنی بر تگ جاسوئیچی یا کارت 
    و ریموت میهمان طبقات یا لابیمن

  • نرم افزار جامع اندرویدی
    سیستم کنترل دسترسی و تردد آسانسور 
    با قابلیت ثبت تردد افراد و گزارش گیری 

  • لیست قیمت خرید و فروش اپلیکیشن - نرم افزار جامع اندرویدی سیستم کنترل دسترسی و تردد آسانسور با قابلیت ثبت تردد افراد و گزارش گیری - شرکت نوین کیا تک

پنل شیشه ای تاچلس دیگر پیشنهادی ما برای ســاختمان های اداری/تجاری پنـل شستی بالا می باشد که می توان در ابعـاد و رنگ شیشه مختلف طراحی و تولید نمود. نمـایشگر ۱۰ اینچی رنگی افقی با نوری درخشان، در ساختمان های لوکس چشم هر مسافر آسانسوری را بخود خیره می کند و در ســاختمان هـای های ادارای تجـاری با توجه اندازه بزرگ آن، محل تبلیغ مناسبی برای کالاها، محصـولات و خدمات آن سازمان و یا مرکـز تجاری می باشد. نمــایشگر رنگی ۱۰ اینچـی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ که بصـورت افقی در این پنل شستی تعبیه شده زیبایی این پنـل رو دو صد چندان کرده است. این نمایشــگر رنگی قابلیت اتصال فلـش USB دارد که روی آن ده فولــدر (آلبوم) از تصاویر موضوعی و منـاسبتی قابل تغییر در نظر گرفته شده است. مانند تصـاویر مربوط به طبیـعت، حیوانات، ورزش، عید نوروز، محــرم و ... که کاربر می تواند بدون باز کردن پنل شستی، فقـط و فقط با ریموت کنترل همراه آن در هر مناسبت بطور دلخواه، موضوع تصاویر نمایشی این نمایشگر را تغییر دهد.
در زیر نمایشگر و فاصله آن با کلید های تاچلس طبقات، می توان تلفن تاچی را پیاده کرد که بجهت استاندارد برای آسانسور های کششی الزامی است.


بالای کلید ها از سیستم محدود کـننده تردد RFID استفــاده شــده است که می توان محدودیت تردد را هر کلیـد دلخواهی روی پنل شستی اعمال کرد. به ترتیبی که مســافر آسانسور با نشان دادن تگ کارتی یا جاسوئیچی تردد، اجازه دسترسی به طبقات مجاز را داشــته باشد. سیستم محدودکننده منحصر بفــرد این پنل شستی، از طریق بلوتوث به نرم افزار اندرویدی متصل می شود و به مدیر امکانات کاملی را می دهد:


- تنظیمات سیستم تگ (جاسوئیچی و کارت) RFID (حذف و اضافه، فعال و غیر فعال سازی تگ های هر واحد/نفر)
- تنظیمات ریموت میهمان (تعریف یا حذف ریموت برای هر واحد، فعال و غیر فعال سازی، تنظیم زمان فعال ماندن کلید)
- تعریف کاربری واحد (تنظیمات طبقات مشاعات، طبقات با دسترسی آزاد و ...)
- امکان گزارش گیری از تردد افراد/واحدها
- تردد شمار ماهیانه واحدها


همچنین برای تردد میهمــان، همراه این پنل شستی کابیـن آسانسور، به تعداد واحد های مســکونی، یک ریموت کنترل رادیویی، برد بلند، ارائه می شــود که با مراجعه میهمان، ساکنین ساختمان بدون نیاز به گفتن رمز توقف خود، از داخل واحد، دکمه توقف خود را برای مدت زمان معینی مثلا ۳۰ ثانیه آزاد می کنند تا میهمان بتواند فقط و فقط به طبقه آنها مراجعه کند و تردد سایر طبقات برای آن محدود است.
این ریموت کنترل دارای ۴ دکمه است که ۳ دکمه آن عملکرد دارد.


- دکمه A: برای آزاد کردن توقف جهت تردد میهمان
- دکمه B: برای محدود کردن (قفل کردن توقف) سریع، در صورت پشیمان شدن از آزاد کردن توقف، یا احساس خطر و یا هر دلیل دیگر
- دکمه C: برای ارسال کابین به طبقه همکف (ورودی ساختمان) جهت استقبال از میهمان


این زمان ۳۰ ثانیه زمان پیش فرض بوده و توسط اپراتور قابل تغییر است.
ضمنا برای ســاختمان های که دارای لابیمن هستند می توان بجای ارائــه یک ریموت کنتـرل به هر واحد، فقط یک ریمــوت به ازای هر آســانسور به لابیمن داد تا برای میهمان و مراجع کنندگان از راه دور، توقف مربوطه را آزاد نماید.


اما برگ برنده دیگر این پنل شستی، وجود کلید های تاچــلس منحصر به فرد آن است. به ترتیبی که بر خلاف روش های آماتوری ارائه شده توسط سـایر تولید کننده گان (مانند کلید های سوراخ دار و یا کلید های فلزی با ظاهر مکانیکال اما تاچلس)، ما سالهاست کلید هایی تاچلس (بدون لمس) و بازرداری (دارای بیپ صوتی) را ارائه می کنیم که پشت شیشه پنل قرار می گیرند و ظاهر یک دسـت شیشه را تغییـری نمی دهند. همچنین طرح های متفاوت و بروزتری بجـای گرد و یا چهارگوش ساده نیز می توانند داشته باشند. نور یک دست و درخشان این کلید ها، فونت درشت و خوانا از دیگر ویژگی های ظاهری این کلید هاست. این کلید ها که با نزدیک شدن انگشـت، صدای Beep تولید می کنند، نیازی به لمس ندارند و با فراگیری کرونا بسیار مورد استقبال قرار گرفت به ترتیبی که مطلقا نمونه مشابه خارجی و داخلی با این ویژگی ها ندارند. عدم لمس شیشه، زیبایی و ثبـات ظاهری شیشه نسبت به استیل، نظــافت راحت و موثر شیشه نسبت به استیل، ضخامت ۶ میلیمتری شیشه نسبت به استیل ۱.۵ میلیمتری و درب لولایی سازه آن، زیبایی کابین را در طول زمان حفظ می کند.