• پنل شستی آسانسور کنترل مقصد

در سیستم های کلکتیو سلکتیو و دان کلکتیو و ... با توقف اولین آســانسور در طبقه، سیلی از جمعیت منتظـر به سمت آســانسور حرکت می کنند و باعث تکمیل شدن ظرفیت کابین می شود و با توجه به مقصـدهای متفاوت مسافرین، آســانسور مجبور می شود در کلیـه طبقات توقف کند. این فرایند در کلیـه آســانسور ها نیز به همین شـکل صورت می گیرد که باعث می شود میزان قابل توجهی از راندمان آسانسور ها کاسته شود.
مسافرین آسانسورهای با سیستم کنترل مقصد (Destination Control)، قبل از حرکت، مقصد خود را توسط صفحه کلیدی که در طبقات تعبیه شده است انتخاب می کنند و با استفــاده از هوش مصنوعی سیستم و پیش بینی جریـان ترافیک و مقصــد انتخـاب شده، سیستم، مســافر را به آسـانسوری که برای او در نظر گرفته شــده است راهنمایی می کند.
در این فرایند با توجه به ازدحام مسـافران ممکن است تعداد محدودی مسافر دیگر با همــان مقصد مورد نظر هدایت شوند که در این حالــت مقصد تمامی مسافران موجود در کابین آسانسور یکسان می باشد.
این سیستم کنترل مقصد آســانسور، نیاز به یک پنل شستی در هر طبقـه آســانسور ها دارد که تیم R&D شـرکت نوین کیا تک، انــواع آنرا مبتنی بر LCD رنگی تاچ تـولید می نماید. این نمایشگر ها در اندازه های مختلف و با قابلیت های متنوع طراحی، تولید و سفارشی سازی می شوند.
شـایان ذکر است شـرکت نوین کیا تک، این آمــادگی را دارد تا با همکاری با شرکت های تابلو فرمان ساز داخلی، سیستم های کنترل مقصد و ملزومات آن ها را طراحی و تولید نماید.