• پنل شستی
    شیشه ای تاچ (لمسی)
    کابین آسانسور

  • نمایشگر تبلیغاتی فتوفریم LCD رنگی ۱۰ اینچی 
    با قابلیت نمایش ویدئو، عکس و پخش موزیک 
    پشتیبانی از حالت استندبای جهت افزایش طول عمر نمایشگر

  • نمایشگر LCD رنگی تاچ (لمسی)
    ۹ اینچی با راهنمای طبقات

طی سالیان گذشته و با همه گیر شدن استفاده از تلفن های هوشمند و نمایشگر لمسی (تاچ) آنها، درخواست ها برای استفاده راحتر از دستگاه های الکترونیکی افزایش یافت. آسانسور نیز مانند سایر لوازم الکترونیکی از این قاعده مستثنی نبود. بنابراین پنل هایی در دنیا تولید گردید که دارای نمایشگر های لمسی بجای کلیدهای فشاری جهت افرایش زیبایی، راحتی و طول عمر بیشتر بودند. شرکت نوین کیا تک، بعنوان یک شرکت پیشرو در ایران در حوزه فعالیت خود با تکیه بر دانش بومی و تیم فنی مجرب که متشکل بر مهندسین الکترونیک، مکانیک، کامپیوتر و همچنین گرافیست های حرفه ای، نمایشگر های لمسی متنوع و زیبایی را در اندازه های مختلف طراحی و تولید نمود که قطعا یکی از بهترین نمایشگر های لمسی برای آسانسور در تمام دنیا می باشد تا رضایتمندی روز افزونی برای مشتریان خود فراهم آورد.
پنل روبرو دارای یکی از مجموعه بی نظیرترین نمایشگر های لمسی آسانسور تولیدی شرکت نوین کیا تک است که برای ساختمانی تجاری در خارج از ایران طراحی و تولید گردیده است که انتخابی مناسب برای افراد خاص و خوش سلیقه می باشد. نمایشگر لمسی پنل روبرو می تواند در طرح و رنگ سازمانی یا مورد سلیقه، با تعداد توقف های مختلف و با حروف فارسی، عربی، لاتین و یا سایر زبانها و علائم خاص آنها باز طراحی گردد.


کیفیت استیل و رنگ برنزی (رُز گلد یا طلایی سرخ) آیینه ای آن باعث شده تصویر تزئین دیوار کابین در آن منعکس شده و زیبایی و هماهنگی بیشتری را برای این پنل فراهم آورده است. طرح نور پایین پنل شستی انتخاب مناسبی برای طرح های دکور با المانهای چارگوش می باشد و علاوه بر زیبایی، نور LED با کیفیت سفید رنگ آن بخشی از نور کابین خصوصا در فضای پایینی را تامین می نماید.


ضمنا جهت رعایت استاندارد آسانسور در ایران، چهار کلید DO، DC، فن و زنگ خطر آسانسور بصورت کلید فشاری روی پنل پیاده شده است. جهت هماهنگی بیشتر با طرح داخل نمایشگر لمسی، بیضی برش لیزری دور کلیدها پیاده نشده و صرفا به آیکون متنظر هر کلید و نور پردازی آن بسنده شده است.


علاوه بر همه این قابلیت ها جهت پر تر شدن فضای بالای پنل، بجای یک نمایشگر از دو نمایشگر استفاده گردیده است. نمایشگر LCD بسیار با کیفیت و درخشان آبی - سفید رنگ پایین، جهت نمایش علائم و شماره طبقات استاندارد آسانسور می باشد. اما نمایشگر بالا، که یک نمایشگر LCD فتوفریم (قاب عکس دیجیتال) ۱۰ اینچی می باشد جهت نمایش تصاویر و یا ویدئو کلیپ های منظره و یا حیات وحش برای ساختمان های مسکونی و همچنین تصاویر و یا ویدئو های تبلیغاتی برای اماکن اداری و مراکز خرید می باشد. این نمایشگر های Photoframe در شش اندازه ۷، ۸، ۱۰، ۱۴، ۱۵ و ۲۲ اینچی هستند که انتخاب مناسب برای پنل های سری رُزا (Rosa) نمایشگر با اندازه ۱۰ اینچ می باشد. همچنین این نمایشگر دارای یک ریموت کنترل است که استفاده از آنرا کاربردی تر می نماید.بعلاوه بر این، نمایشگر فتوفریم دارای درگاه پورت USB بوده و کاربر می تواند براحتی فایل های خود را جهت نمایش روی فلش کپی کرده و توسط کابلی که شرکت نوین کیا تک در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، روی سقف کابین، به آن متصل نماید. با توجه به اینکه امروزه تبلیغات در هر فضای ممکن شرط اصلی هر بیزینسی می باشد، استفاده از پنل با این نمایشگر دریچه ای برای تبلیغات هدفمند، مستمر و ارزان را برای ساختمان های تجاری و پر ترافیک فراهم می آورد.


نمایشگر های فتوفریم شرکت نوین کیا تک در مقایسه با نمایشگر های فتوفریم موجود در بازار ویژگی ها مهمی دارد که می توان برخی آنها را در اینجا بر شمرد:

۱- استفاده از تغذیه ۲۴ ولتی آسانسور بجای آداپتورهای کم کیفیت ۲۲۰ ولتی
۲- زاویه دید از پایین بجای زاویه دید از بالا. شایان ذکر است تصحیح این نقیصه در نمایشگر باعث نمایش تصویر واضح و پر نور است.
۳- فعال کردن بودن ریموت کنترل همراه نمایشگر جهت استفاده آسان از تمامی امکانات نمایشگر. معمولا پنل های شستی داخل کابین موجود در بازار فاقد ریموت کنترل می باشند.


مشخصات فنی

بدنه

استیل با ضخامت ۱.۵ میلیمتر

نصب

نصب با ۳ عد پیچ مخفی یا با ۶ عدد پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

روکار با ضخامت حداقل ۴ سانتیمتر یا توکار با باکس گالوانیره ۴ سانتیمتری 

رنگ

استیل نقره ای و مسی خشدار یا آیینه ای، طلایی و دودی آیینه ای

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن TL۱۰۱H، تلفن TL۱۰۱V، تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع نمایشگر های لمسی با تاچ مقاومتی یا خازنی با ابعاد ۷، ۹ و ۱۰.۱ اینچی

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد، رنگ و طرح استیل، طرح و نوع کلید، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.