• پنل شستی استیل 
    کابین آسانسور 
    با کلید فشاری

      • نمایشگر LCD رنگی ۹ اینچی طرح Retro Vintage 

      • نمایشگر LCD رنگی تاچ (لمسی) ۷ اینچی 
        با سیستم محدودکننده تردد اثر انگشتی یکپارچه

پنل روکار روبرو که می تواند بر اساس سفارش مشتری توکار نیز تولید گردد، با استیل طلایی آیینه ای و سطح کاملا صاف و براق ساخته شده است که می تواند بخوبی نمایی تزئین روبروی خود را منعکس نماید. این استیل که استیل زنگ نزن (استنلس استیل) با ضخامت ۱.۵ میلیمتر است از استحکام خوب و مناسبی برای پنل های کابین برخوردار است.
تیم طراحی و دیزاین شرکت نوین کیا تک، برای این پنل یک نمایشگر TFT رنگی ۹ اینچی خاص با قالب گرافیکی رترو وینتیج (Retro Vintage) در نظر گرفته است. این امر باعث گردیده پنل برای ساختمان هایی با این نوع طراحی کلاسیک، گزینه و انتخابی بسیار مناسب گردد. این نمایشگر ها با لومینانس ۲۵۰ بسیار پر نور و شفاف بوده بترتیبی که نگاه مسافران داخل آسانسور را به سمت خود جلب می نماید. برای آشنایی بیشتر با نمایشگر این پنل اینجا کلیک کنید.


اما با فراگیر شدن استفاده از دستگاه های الکترونیکی با صفحات تاچ (لمسی) مانند تلفن های هوشمند، نیاز به تغییراتی در استفاده از پنل های آسانسور نیز بخوبی حس شد. شرکت نوین کیا تک، نیز همگام با توسعه جهانی دستگاه های الکترونیکی و به پشتوانه تیم R&D (تحقیقات و توسعه) خود نمایشگر های لمسی منحصر بفردی را معرفی کرد که مطلقا مشابه ای برای آنها در داخل و خارج از کشور متصور نیست. این پنل که یکی از این نمایشگر ها را در ترکیب خود جای داده است از قابلیت ویژه ای نیز در خود بهره می جوید. این قابلیت که دستگاه محدودسازی تردد با قابلیت تشخیص اثر انگشت است برای استفاده کنندگان از آسانسور علاوه بر زیبایی پنل، امنیت را نیز به ارمغان می آورد.


مشخصات فنی

بدنه

استیل با ضخامت ۱.۵ میلیمتر

نصب

نصب با ۳ عد پیچ مخفی یا با ۶ عدد پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

روکار با ضخامت حداقل ۴ سانتیمتر یا توکار با باکس گالوانیره ۴ سانتیمتری 

رنگ

استیل نقره ای و مسی خشدار یا آیینه ای، طلایی و دودی آیینه ای

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن TL۱۰۱H، تلفن TL۱۰۱V، تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع نمایشگر های لمسی با تاچ مقاومتی یا خازنی با ابعاد ۷، ۹ و ۱۰.۱ اینچی

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد، رنگ و طرح استیل، طرح و نوع کلید، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.