• پنل شستی استیل 
    کابین آسانسور 
    با کلید فشاری

  • نمایشگر تبلیغاتی LCD رنگی ۹ اینچی 
    با قابلیت نمایش ده آلوم از تصاویر عکس
    و دارای ریموت کنترل IR

پنل روکار روبرو، با سه خم در طرفین، مناسب سلیقه ای هایی می باشد که بدنبال انتخاب پنلی برجسته که خود را از تزئین کابین جدا کرده و به تنهایی خود نمایی می کند، می باشد. این پنل که با رنگ استیل طلایی و با طرح آیینه ای و سطح کاملا صاف و براق نمای تزئین دیوار رویی خود را نمایش گذاشته می تواند در سایر رنگ ها و طرح های استیل نیز پیاده گردد. نور پردازی فوق العاده زیبا در طرفین و پایین پنل علاوه بر زیبای خاص خود، فضای داخل کابین را روشن تر می نماید و انعکاس این نورها در دیوار روبروی کابین زیبایی دو چندانی را به ارمغان می آورد. کلید های خاص این پنل در محلی که انگشت آنرا لمس می نماید از جنس استیل بوده و عرق اسیدی نوک انگشتان، زیبایی و جلای آنرا مطلقا از بین نمی برد. این کلید ها که بنظر می رسد از یک دایره و یک بیضی کج تشکیل شده اند در محل بیضی دارای نام و یا آیکون روشن مرتبط با کلید می باشند.


طراحان شرکت نوین کیا تک، در فضای بالای این پنل از یک نمایشگر رنگی TFT با اندازه ۹ اینچ بهره برده اند که بسیار درخشان و با کیفیت بوده و از گرانترین لپ تاپ ها و تبلت های موجود در بازار نیز پر نور تر است. این نمایشگر خاص آسانسور دارای کارت حافظه uSD با ظرفیت ۳۲ گیگا بایت می باشد که بترتیبی هوشمندانه طراحی گردیده است که دارای ۱۰ آلبوم از تصاویر است که کاربر می تواند براحتی با استفاده از ریموت کنترل همراه پنل، در مناسب های مختلف، آلبوم عکس های مربوطه را به نمایش بگذارد. این آلبوم ها شامل تصاویر منظره طبیعت، حیوانات و حیات وحش، ورزشی، عید نوروز و ... می باشد. همچنین در ساختمان های اداری یا مراکز خرید می توان یک یا چند آلبوم از تصاویر را با عکس های تبلیغاتی جایگزین کرد و از این پنل جهت تبلیغات هوشمندانه و هدفمند  بهره جست. برای آشنایی بیشتر با نمایشگر این پنل، اینجا کلیک کنید.

مشخصات فنی

بدنه

استیل با ضخامت ۱.۵ میلیمتر

نصب

نصب با ۳ عد پیچ مخفی یا با ۶ عدد پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

روکار با ضخامت حداقل ۴ سانتیمتر یا توکار با باکس گالوانیره ۴ سانتیمتری 

رنگ

استیل نقره ای و مسی خشدار یا آیینه ای، طلایی و دودی آیینه ای

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن TL101H، تلفن TL101V، تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع کلیدهای فشاری گرد و چهارگوش با رنگ نورهای قرمز، آبی، سفید، زرد یا سبز

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد، رنگ و طرح استیل، طرح و نوع کلید، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.