• پنل شستی استیل 
    کابین آسانسور 
    با کلید فشاری

  • نمایشگر تبلیغاتی LCD رنگی ۸ اینچی 
    با قابلیت نمایش ویدئو، عکس و پخش موزیک 
    پشتبانی از حالت استندبای جهت افزایش طول عمر نمایشگر

  • توضیحات بیشتر

این پنل شستی کابین آسانسور که با استیل نقره ای خشدار در عرض ۲۵ سانتیمتر و با ارتفاع ۲ متر می باشد یکی دیگر از پنل های سری کاترینا (Catrina) است. این پنل با استیل خشدار می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که با لک اثر انگشت روی پنل مشکل دارند. نور پردازی پایین پنل با نور سفید هماهنگ با نور پردازی سقف کابین جلوه بیشتر را به این پنل داده است.


نمایشگر ۸ اینچی ویژه این پنل با رزولوشن ۶۰۰ × ۸۰۰ پیکسل برگ برنده آن است. این نمایشگر که برای آسانسور طراحی شده است قابلیت پخش فرمت های متنوعی از ویدئوها و تصاویر را دارد. همچنین می تواند در هنگام پخش تصاویر، موزیک نیز پخش کند. از قابلیت های بسیار مهم دیگر این نمایشگر، قابلیت پخش اعلام طبقات با زبانها و گویش های متفاوت است. نمایش زمان و تاریخ شمسی و یا میلادی و همچنین اسم و لوگو ساختمان یا شرکت و شماره تلفن های لازم از ویژگی های شاخص دیگر این پنل است. برای مطالعه بیشتر در مورد این نمایشگر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

مشخصات فنی

بدنه

استیل با ضخامت ۱.۵ میلیمتر

نصب

نصب با ۳ عد پیچ مخفی یا با ۶ عدد پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

روکار با ضخامت حداقل ۴ سانتیمتر یا توکار با باکس گالوانیره ۴ سانتیمتری 

رنگ

استیل نقره ای و مسی خشدار یا آیینه ای، طلایی و دودی آیینه ای

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن TL101H، تلفن TL101V، تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع کلیدهای فشاری گرد و چهارگوش با رنگ نورهای قرمز، آبی، سفید، زرد یا سبز

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد، رنگ و طرح استیل، طرح و نوع کلید، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.