• پنل شستی استیل 
    کابین آسانسور 
    با کلید فشاری

این پنل شستی کابین آسانسور یکی از پنل های ساده اما کامل عرض ۲۵ سانتیمتر از سری پنل های کاترینا (Catrina) می باشد. این پنل که از نمایشگر LCD لاتیس آبی - سفید ۵.۵ اینچی به عنوان نشانگر طبقات و علائم آسانسور بهره می جوید دارای تلفن اضطراری مدل TL۱۰۱H هم می باشد. این تلفن که قیمت مناسبی نیز دارد برای ارتباط نیاز به یک خط تلفن دارد و دارای میکروفن و بلندگوی در داخل خود است که امکان ارتباط با صدایی واضح و رسا را برای کاربر فراهم می آورد.


برای مشاهده انواع تلفن آسانسور می توانید به اینجا مراجعه کنید.
طراحان شرکت نوین کیا تک برای پنل ساده و در عین حال زیبای روبرو، طرحی خاص با نور پردازی سفید را در نظر گرفته اند تا علاوه بر تامین روشنایی فضای پایین داخل کابین آسانسور، زیبایی آن را نیز دو چندان گرداند.

مشخصات فنی

بدنه

استیل با ضخامت ۱.۵ میلیمتر

نصب

نصب با ۳ عد پیچ مخفی یا با ۶ عدد پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

روکار با ضخامت حداقل ۴ سانتیمتر یا توکار با باکس گالوانیره ۴ سانتیمتری 

رنگ

استیل نقره ای و مسی خشدار یا آیینه ای، طلایی و دودی آیینه ای

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن TL101H، تلفن TL101V، تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع کلیدهای فشاری گرد و چهارگوش با رنگ نورهای قرمز، آبی، سفید، زرد یا سبز

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد، رنگ و طرح استیل، طرح و نوع کلید، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.