• پنل شستی شیشه ای تاچ کابین آسانسور
    با نمایشگر سگمنت آبی یا قرمز

پنل بالا که با ابعاد یک متر در ۲۰ سانتیمتر می باشد مانند سایر پنل های توکار شیشه ای تاچ دارای قاب گالوانیزه در پشت خود می باشد. ابعاد این قاب ۹۵ در ۱۷ سانتیمتر است. این پنل با توجه به نمایشگر ساده خود که یک نمایشگر سون سگمنتی است ارزانترین پنل در پنل های سری تاچ (Touch) می باشد. این پنل مناسب، کابین های کوچکی است که می خواهند به لحاظ اقتصادی از ارزان ترین پنل استفاده نمایید اما از مزایای پنل تاچ نیز بهره ببرند. همچنین مانند سایر پنل های یک متری شیشه تاچ، دارای ۲ لولا، ۲ جفت و یک قفل است.






  • نمایشگر سگمنت کابین و سردربی آسانسور 
    آبی یا قرمز 
    ارتباط پارالل

  • توضیحات بیشتر
  • پنل شستی شیشه ای تاچ کابین آسانسور
    با نمایشگر LCD لاتیس افقی ۵.۵ اینچی

مهمترین ویژگی این پنل قیمت مناسب، زیبایی و لمسی بودن آن است که انتخاب مناسبی برای کابین های کوچک می باشد. این پنل از قیمت مناسبی تری نسبت به پنل های لمسی با نمایشگر رنگی برخوردار است. اما همچنان با وجود نمایشگر LCD آبی - سفید خود به اندازه کافی زیبا و جذاب است. این پنل که در عرض ۲۰ سانتیمتر و با ارتفاع یک متر تولید می شود دارای قاب گالوانیزه گالوانیزه با ابعاد ۹۵ در ۱۷ سانتیمتر است. وجود دو لولا و دو چفت برای باز و بسته کردن پنل، سرویس، نگهداری و تعمیرات احتمالی را بسیار آسان می کند. همچنین قفل که در قسمت بالایی پنل قرار دارد باعث جلوگیری از باز کردن پنل توسط افراد غیر مجاز می گردد.



  • نمایشگر LCD سگمنتی (لاتیس) افقی 
    ۵.۵ اینچی آبی - سفید
    کابین یا سردربی آسانسور 

  • توضیحات بیشتر
  • پنل شستی شیشه ای تاچ کابین آسانسور
    با نمایشگر LCD رنگی ۷ اینچی افقی

پنل دیگری که می توان از پنل های سری تاچ (Touch) معرفی کرد، پنل روبرو می باشد. طراحان شرکت نوین کیا تک، این پنل را برای ساختمان های کلاسیک و لوکس با فضای داخل آسانسور کوچک طراحی کرده اند. این پنل که با ارتفاع ۱۰۰ سانتیمتر تولید می گردد بواسطه استفاده از نمایشگر ۷ اینچ رنگی خود در عرض ۲۵ سانتیمتر تولید می شود و دارای قاب گالوانیزه ۲۳ در ۹۵ سانتیمتری است. این پنل نیز مانند سایر پنل های سری تاچ (Touch) می توانند بنابر سفارش راست باز شو و یا چپ باز شو باشند. وجود دو لولا، دوجفت و یک قفل علاوه بر استحکام سازه پنل، باز و بسته کردن درب آن را بسیار راحت می گرداند. نمایشگر ۷ اینچ رنگی نیز با طرح رترو وینتیج (Retro Vintage) و رزولوشن ۴۸۰ × ۸۰۰ پیکسل و با روشنایی ۲۵۰cd/m۲ جلوه خاصی را برای آسانسور به ارمغان می آورد.

  • نمایشگر LCD رنگی افقی ۷ یا ۹ اینچی 
    کابین یا سردرب آسانسور 
    طرح رترو وینتیج

  • توضیحات بیشتر

مشخصات فنی

بدنه

شیشه سکوریت ۶ میلیمتری تقویت شده با ورق استیل ۱ میلیمتری

نصب

توکار با درب لولایی - چفتی یا با ۶ پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

ضخامت ۶ میلیمتر شیشه سکوریت + ۱ میلیمتر استیل پشت شیشه + ۴ سانتیمتر قاب گالوانیزه

رنگ

شیشه نقره ای، مشکی، طوسی، سفید، فیروزه ای، کرم، طلایی، مسی و ...

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع کلیدهای تاچ (لمسی) و تاچلس (غیر لمسی) در انواع طرح و رنگ

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد و رنگ استیل، نوع کلید (چهارگوش یا گرد)، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.