• پنل شستی استیل 
    کابین آسانسور 
    با کلید فشاری

  • نمایشگر LCD سگمنتی (لاتیس) افقی 
    ۵.۵ اینچی آبی - سفید
    کابین یا سردربی آسانسور 

  • توضیحات بیشتر

یکی از زیباترین و کاملترین پنل هایی که می توان برای یک آسانسور با کابین نسبتا کوچک پیشنهاد کرد، پنل شستی توکار داخل کابین آسانسور روبرو از پنل های سری فِلَت (Flat) می باشد. این پنل با استیل طلایی آیینه ای با ضخامت ۱.۵ میلیمتر و با ابعاد ۲۰ × ۱۰۰ سانتیمتر ساخته شده است. البته می توان این پنل را بر اساس نیاز مشتری با انواع طرح و رنگ استیل نیز پیاده و آماده نمود.
طراحان شرکت نوین کیا تک، با بکارگیری نمایشگر ۵.۵ اینچی LCD لاتیس آبی - سفید بهمراه استیل طلایی، پنلی چشم نواز را طراحی و تولید نموده اند که که توجه هر مسافری در آسانسور را بخود جلب می نماید.

کلیدهای گرد این پنل در محل لمس انگشت از جنس استیل طلایی بود که علاوه بر حفظ هارمونی با بدنه استیل مزیت بسیار مهمی دیگری نیز دارد. محل لمس انگشت بر روی این کلید که از جنس استیل می باشد، بر اثر استفاده و به مرور زمان تغییر رنگ نداده و مستهلک نمی گردد.

نام طبقات و علائم کلیدهای DO، ALARM، FAN و DC با نور پردازی بشکل بسیار زیبایی روشن هستند. همچنین می توان روی این پنل هر نوع متن، شکل و یا لوگویی را حکاکی نمود.

تمام مزیت های بیان شده باعث گردید این پنل یکی از پر فروش ترین پنل های شرکت نوین کیا تک گردد.


مشخصات فنی

بدنه

استیل با ضخامت ۱.۵ میلیمتر

نصب

نصب بصورت چفتی - فشاری یا با پیچ مخفی یا با ۴ عدد پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

روکار با ضخامت حداقل ۲.۵ سانتیمتر یا توکار با باکس گالوانیره ۴ سانتیمتری 

رنگ

استیل نقره ای و مسی خشدار یا آیینه ای، طلایی و دودی آیینه ای

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن TL۱۰۱H، تلفن TL۱۰۱V، تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع کلیدهای فشاری گرد و چهارگوش با رنگ نورهای قرمز، آبی، سفید، زرد یا سبز

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد، رنگ و طرح استیل، طرح و نوع کلید، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.