• تجهیز پنل شستی کابین به سیستم یکپارچه
    تلفن تاچ اضطراری آسانسور و کنترل تردد
    مبتنی بر تگ جاسوئیچی یا کارت
    و سیستم رمز و ریموت میهمان طبقات یا لابیمن

  • نرم افزار اندرویدی سیستم کنترل تردد آسانسور

مشخصات فنی

بدنه

شیشه سکوریت ۶ میلیمتری تقویت شده با ورق استیل ۱ میلیمتری

نصب

توکار با درب لولایی - چفتی یا با ۶ پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

ضخامت ۶ میلیمتر شیشه سکوریت + ۱ میلیمتر استیل پشت شیشه + ۴ سانتیمتر قاب گالوانیزه

رنگ

شیشه نقره ای، مشکی، طوسی، سفید، فیروزه ای، کرم، طلایی، مسی و ...

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع کلیدهای تاچ (لمسی) و تاچلس (غیر لمسی) در انواع طرح و رنگ

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد و رنگ استیل، نوع کلید (چهارگوش یا گرد)، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.

این پنل شیشه ای تاچ یا تاچلس (غیر لمسی) پیشنهاد ما برای ساختمانهای اداری/تجاری یا مسکونی می باشد. نمایشگر ۱۰ اینچی رنگی افقی با نوری درخشان، در ساختمان های لوکس چشم هر مسـافر آسانسـوری را بخود خیره می کند و در ساختمان های های ادارای - تجاری با توجه اندازه بزرگ آن، محل تبلیغ مناسبی برای کالاها، محصولات و خـدمات آن ســازمان و یا مرکز تجاری می باشد. نمایشـگر رنگی ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ که بصورت افقی در این پنل شستی تعبیه شده زیبایی این پنل رو دو صـد چندان کرده است. این نمایشگر رنگی قابلیت اتصال فلش USB دارد که روی آن ده فولدر (آلبوم) از تصاویر موضوعی و مناسبتی قابل تغییر در نظر گرفته شده است. مانند تصاویر مربوط به طبیعت، حیوانات، ورزش، عیـد نوروز، محـرم و ... که کــاربر می تواند بدون باز کردن پنل شستی، فقط و فقط با ریموت کنترل همراه آن در هر مناسبت بطور دلخــواه، موضوع تصاویر نمایشی این نمــایشگر را تغییر دهد. همچنین با توجه به اینکه این پنل شستی دارای درب لولایی (با دو قفل) اسـت، کاربر می تواند براحتی با داشتن کلید ها، درب آن را باز کرده و محتویات فلش USB را متناسب نیاز خود تغییر دهد. این گزینه برای ساختمان هایی که می خواهند از نمـایشگر پنل شستی برای تبلیغات استفاده کنند مزیتی مهم بحساب می آید. نمـایشگر این پنل، قابلیت مهم دیگری نیز دارد که می تواند در زیر نام طبقات، عنوان یا کاربری آن را بصـورت فارسی، عربی یا لاتین نمایش دهد که برای ســاختمان های تجاری بسیار کـاربردی و مهم است. تلفن تاچ زیبا و یکپارچـه ای در این پنل تعبیــه شده که فقط یک سوراخ برای میکـروفن آن روی پنل وجـود دارد و بلندگوی آن روی سقف کابین نصب می گردد و صدای رسا و شفافی دارد. سایر تولید کنندگان پنل شستی، از روش های آماتوری، غیر همگون و با ایجاد ۶ سوراخ روی شیـشه، برای پیاده سازی تلفن استفاده می کنند که زیبایی محصول و فضای کابین را بشدت می کاهد. این تلفن علاوه بر این، یک سیستم کدینگ یکپارچه با خود نیز دارد که می توان با آن برای هر واحد ســاختمان یک رمز (سه/چهار رقمی) منحصر بفرد در نظر گرفت. سیستم کارتخوان RFID و سیستم ریموت میهمان یکپارچه با تلفن، قابلیت منحصـر بفرد دیگری برای این پنل داخل کابین بحساب می آید که آن را محصولی بدون رقیب می نماید.


ارتباط بلوتوث و نرم افزار اندرویدی قابلیت های فوق العاده ای به این پنل شستی اضافه کرده اند:

- تنظیمات تلفن اضطراری (صفر بند، دو صفر بند، فعالسازی قابلیت شماره گیری محدود و تایمر زمانی)
- تنظیمات سیستم رمز واحدها (فعال و غیر فعال سازی رمز هر واحد/نفر و یا تغییر آن)
- تنظیمات سیستم تگ (جاسوئیچی و کارت) RFID (حذف و اضافه، فعال و غیر فعال سازی تگ های هر واحد/نفر)
- تنظیمات ریموت میهمان (تعریف یا حذف ریموت برای هر واحد، فعال و غیر فعال سازی، تنظیم زمان فعال ماندن کلید)
- تعریف کاربری واحد (تنظیمات طبقات مشاعات، طبقات با دسترسی آزاد و ...)


اما برگ برنـده دیگر این پنل شستی، وجود کلید های تاچلـس منحصر به فـرد آن است. به ترتیبی که بر خلاف روش های آماتوری ارائه شده توسط سایر تولید کننده گان (مانند کلید های سوراخ دار و یا کلید های فلزی با ظاهر مکانیکال اما تاچلس)، ما سالهاست کلید هایی تاچلس (بدون لمس) و بازرداری (دارای بیپ صوتی) را ارائه می کنیم که پشت شیشه پنل قرار می گیرند و ظاهر یک دست شیشه را تغییری نمی دهند. همچنین طرح های متفاوت و بروزتری بجای گرد و یا چهــارگوش ساده نیز می توانند داشته باشند.


نور یک دست و درخشـان این کلید هـا، فونت درشــت و خوانا از دیگر ویژگـی های ظاهـری ایـن کلیـد هـاست. این کلیـد ها که با نزدیک شدن انگـشت، صـدای Beep تولیــد می کنند، نیازی به لمــس ندارند و با فراگیـری کرونا بسیار مورد استقبـال قرار گرفت به ترتیبی که مـطلقا نمونه مشــابه خارجی و داخلی با این ویژگـی ها ندارند. عـدم لمـس شیشه، زیبایی و ثبات ظاهری شیشه نسبت به استیل، نظـافت راحت و موثر شیشه نسبت به استیل، ضخــامت ۶ میلیمتری شیشه نسبت به استیل ۱.۵ میلیمتری و درب لولایی ســازه آن، زیبایی کابین را در طــول زمان حفظ می کند. همچنین برای تردد میهمان، همراه این پنـل شستی، به تعداد واحـد های مسـکونی، یک ریموت کنترل رادیویی برد بلند، ارائه می شود که با مراجعه میهمان، ساکنین ساختمان بدون نیاز به گفتن رمز توقف خود، از داخل واحد، دکمه توقف خود را برای مدت زمان معینی مثلا ۳۰ ثانیه آزاد می کنند تا میهمان بتواند فقط و فقط به طبقه آنها مراجعه کند و تردد سایر طبقات برای آن محدود است.


این ریموت کنترل RT۳ یا RT۱ دارای ۴ دکمه است که ۳ دکمه آن عملکرد دارد.

- دکمه A: برای آزاد کردن توقف جهت تردد میهمان
- دکمه B: برای محدود کردن (قفل کردن توقف) سریع، در صورت پشیمان شدن از آزاد کردن توقف، یا احساس خطر و یا هر دلیل دیگر
- دکمه C: برای ارسال کابین به طبقه همکف (ورودی ساختمان) جهت استقبال از میهمان


ضمنا برای ســاختمان های که دارای لابیمن هستند می توان بجای ارائـه یک ریموت کنترل به هر واحـد، فقط یک ریمـوت به ازای هر آســانسور به لابیمن داد تا بـرای میهمان و مراجع کنندگان از راه دور، توقف مربوطه را آزاد نماید.