• پنل شستی کابین آسانسور 
    با نمایشگر LCD رنگی ۹ اینچی طرح Retro Vintage 
    و کلید فشاری برش لیزری 
    بهمراه سیستم محدودکننده تردد RF۱۰۱T

      • نمایشگر LCD رنگی ۹ اینچی طرح Retro Vintage 

  • محدودکننده تردد تک خروجی توکار آسانسور مبتنی بر تگ RF101T

  • توضیحات بیشتر

این پنل شستی آسانسور که یک پنل دیگر از سری پنل های رُزا (Rosa) می باشد بواسطه رنگ دودی آن با هر دکور استیل کابینی براحتی ست می شود. برای کابین هایی با رنگ استیل غالب نقره ای و طلایی بسیار زیبا می شود و با رنگ دکور های کابین تیره و یا حتی چرمی نیز کاملا هماهنگ می باشد. این کابین که با الهام گرفتن از آسمان طراحی شده با نور پردازی ماه و ستاره دیزاین شده است. نورپردازی خم های جانبی در لبه های سه خم بخشی از نور کابین را تامین می نماید و به واسطه این خم ها، پنل روکار روی دیواره کابین خودنمایی می کند. کلید گرد تخت در محلی که انگشت آنرا لمس می کند از جنس استیل بوده و حتی در محل های پر ترافیک چربی اسیدی پوست دست، زیبایی جلای آنرا از بین نمی برد. این استیل نقره ای کلید با خش های مدور بوده و در پنل استیل دودی جلوه خاصی دارد. برش کاری بیضی دور هر کلید و نور پردازی آن، در عرض ۳۰ سانت، پنل را بسیار زیبا و چشم نواز و فضای کابین را خاص تر می نماید.


تیم طراحی و دیزاین شرکت نوین کیا تک، برای این پنل یک نمایشگر TFT رنگی ۹ اینچی خاص با قالب گرافیکی رترو وینتیج (Retro Vintage) در نظر گرفته است. این امر باعث گردیده پنل برای ساختمان هایی با این نوع طراحی کلاسیک، گزینه و انتخابی بسیار مناسب گردد. این نمایشگر ها با لومینانس ۲۵۰ بسیار پر نور و شفاف بوده بترتیبی که نگاه مسافران داخل آسانسور را به سمت خود جلب می نماید. برای آشنایی بیشتر با نمایشگر این پنل اینجا کلیک کنید.

مشخصات فنی

بدنه

استیل با ضخامت ۱.۵ میلیمتر

نصب

نصب با ۳ عد پیچ مخفی یا با ۶ عدد پیچ و گل پیچ

ابعاد

حداکثر ارتفاع تا ۲۴۰ سانتیمتر و حداقل عرض ۲۰ سانتیمتر 

روکار با ضخامت حداقل ۴ سانتیمتر یا توکار با باکس گالوانیره ۴ سانتیمتری 

رنگ

استیل نقره ای و مسی خشدار یا آیینه ای، طلایی و دودی آیینه ای

نمایشگرهای قابل نصب

انواع LCD های رنگی، LCD لاتیس، گرافیکی، ریزشی، سگمنت LED و سگمنت ساده (برای مشاهده انواع نمایشگرهای آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

تلفن و ارتباط داخلی

تلفن TL101H، تلفن TL101V، تلفن تاچ ساده، تلفن تاچ و سیستم رمز، تلفن و آیفون تاچ

کلیدهای قابل نصب

انواع کلیدهای فشاری گرد و چهارگوش با رنگ نورهای قرمز، آبی، سفید، زرد یا سبز

سیستم های کنترل تردد

انواع سیستم های کارتخوان RFID کارتی، رمزی و ریموتی ساده یا مبتنی بر اندروید (برای مشاهده انواع سیستم های کنترل تردد آسانسور به این بخش مراجعه کنید.)

نور تزئینی

پیاده سازی انواع طرح های گرافیکی و سفارشی در رنگ های مختلف

سفارشی سازی

ابعاد، رنگ و طرح استیل، طرح و نوع کلید، رنگ نور کلید، نوع نمایشگر، نحوه ی نصب نمایشگر (عمودی یا افقی)، تم گرافیکی نمایشگر، تجهیز به انواع سیستم های کنترل تردد، نصب انواع تلفن های اضطراری و اینترکام و نحوه نصب بصورت پیچی یا چفتی

توضیحات تکمیلی

تجهیز پنل شستی کابین به نمایشگرهای رنگی بزرگتر از ۱۷ اینچ نیاز به قاب گالوانیزه با عمق ۵ سانتیمتر دارد. اما برای سایر نمایشگرها عمق قاب گالوانیزه ۴ سانتیمتر است.